Ik zat laast een filmpje te kijken, hierin zag ik dat op de kont van het paard sterren waren geschoren. Alles was weggeschoren, behalve de sterren. Ik vond dit er zo leuk uit zien, en nu vraag in me af hoe ze dit hebben gedaan. Heeft iemand ook zoiets gedaan? En zijn er foto's van?
Ik heb ook eens sterren geprobeerd te scheren bij mijn fjord maar dat was dus echt geen porum! Die vacht is echt de dik en te lang dan krijg je hele pluizige raar gevormde sterren hihihi Of heeft iemand daar nog een leuke tip voor?
Endlessly
Geplaatst: 09-10-12 16:25
Ik ken ook een pony met een bliksemflits op z'n kont, dat ziet er echt gaaf uit.
Ik heb een hartje. Doe ik uit de losse hand.. Maar is dan ook niet een heel moeilijk figuur. Maar nu is mijn vraag, mag dit op wedstrijden? Ik kan het op de site van knhs niet vinden...
ElineMeike
Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-12 16:34
Ik vond deze wel gaaf! En zoiets had ik gezien in dat filmpje:
Chaos
Geplaatst: 09-10-12 16:44
xBlue schreef:
Ik ken ook een pony met een bliksemflits op z'n kont, dat ziet er echt gaaf uit.
Rij je op de Nijgraaf? Aangezien je in Gelderland woont. Daar loopt een Fjord met een bliksemschicht die ook uit losse hand geschoren is. Die ik overigens graag nog een keer overnieuw zou doen.
Chaos
Geplaatst: 09-10-12 16:46
ni3ki3 schreef:
Ik heb een hartje. Doe ik uit de losse hand.. Maar is dan ook niet een heel moeilijk figuur. Maar nu is mijn vraag, mag dit op wedstrijden? Ik kan het op de site van knhs niet vinden...
Mag! Heb ik ook gedaan.
Sjors
Geplaatst: 09-10-12 16:48
ni3ki3 schreef:
ik weet iemand die een plastic sjabloon heeft met dambord. ook weet ik iemand die met gekleurd krijt een vorm tekende en dan daarna het paard ging scheren