.Hoe doen jullie dat dan? Ik sta zelf op een stal met alleen een gedraineerde buiten bak. In principe kan je dus altijd rijden (of het moet zo stortregenen dan staat de bak bij ons ook blank!). En ik rijd bijna altijd wel. Of het nu regent of niet. Na het rijden onder het solarium, zweetdeken op en na een uurtje is mijn paardje weer droog. Ik zie het probleem dus niet zo van de regen
. Ik maak van mezelf geen mietje dus van mijn paard ook niet
.Ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die niet kunnen rijden omdat de bak/het land onder water staat en het gewoonweg niet kan. Maar dan kan je altijd toch nog naar buiten? Of laten jullie je paarden staan als het een week aan 1 stuk blijft regenen?
En wat doen jullie met eventuele weidegang? Wij hebben ook gedraineerde paddocks waardoor ze hele winter naar buiten kunnen. Die van mij gaat dus ook dagelijks minimaal 4 uur naar buiten, ook als het regent.
.
En dan na het rijden lekker afdrogen en een deken erop. In de wei staan ze immers ook wel eens in de regen en daar heeft mijn pony ook geen problemen mee.
gewoon waterdicht uitrijdekentje erop.