Wij gebruikten dus voornamelijk het stuk weide. Echter bij regenweer was dit niet ideaal om te rijden want dan werd het spekglad.
De weidebeheerders hebben dan het idee gekregen om de 'rijweide' te laten 'freezen' zodat de stukken met gras ook zand werden. Dat is een goede beslissing geweest, want hierdoor werd dit stuk veel minder glad en ook berijdbaar na regenval.
Dit ging een paar weken goed en ik kon eindelijk met mijn paard deftig aan de slag *yipee*... Tot de loonwerker bij ons per vergissing dit stuk helemaal heeft omgeploegd

Ons stukje wei is nu dus veranderd in een oneffen zandvlakte, vol putten en gaten waar je soms wel 30cm in wegzakt. Daar valt dus echt niet in te rijden, tenzij je graag een been breekt ofzo. Zelfs ons mini-piste ligt beter

Heeft iemand enig idee hoe we dit euvel kunnen oplossen? Wat moeten we doen? Piste nog eens laten freezen? Of laten slepen en dan laten platrijden en de grond aanstampen? Welke materialen zijn hier voor nodig en kunnen we hiervoor eventueel een boer, grondwerker of loonwerker voor contacteren? Want ik wil graag terug aan de slag met mijn paard. En als ik moet wachten op de weidebeheerders, dan kan ik nog lang wachten vrees ik ^^, dus neem ik het heft liever zelf in handen

Uiteraard overleg ik wel eerst met de weidebeheerders voor ik aan de slag ga hoor. Maar als ik al concreet weet wat we moeten doen of wie we hiervoor best contacteren, dan kom ik al een heel eind! En hoe sneller dit is opgelost, hoe beter! Want ik geraak geen stap verder met mijn paard zo

Bedankt alvast