Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mindim schreef:Je zegt dat de shet de ponies achter het huis erg miste. Kan je in het land van de buren niet een van die ponies als leenpaard gebruiken of kan je e pony niet bij die ponies in. Zijn die toevallig van de buren van wie je land kunt huren?
Batlow schreef:
Eliine schreef:Ik denk dat een leenpaard best een optie is hoorMaar dan is het wel heel belangrijk om een goed contract op te stellen. Zeker omdat het niet precies bekend is wanneer het huis + grond verkocht wordt, en je wilt dan niet met een extra paard blijven zitten natuurlijk. Maar er zijn best mensen die een ouder of afgekeurd paard hebben die ze niet kunnen/willen verkopen, maar wel een goede oude dag gunnen, maar zelf de tijd of de plek niet (meer) hebben. Zoiets zou je moeten hebben.
Jellebie schreef:Mindim schreef:Je zegt dat de shet de ponies achter het huis erg miste. Kan je in het land van de buren niet een van die ponies als leenpaard gebruiken of kan je e pony niet bij die ponies in. Zijn die toevallig van de buren van wie je land kunt huren?
Ik bedoelde daarmee dat mijn shetlander mijn e-pony heel erg miste en dat wij pony's achter ons huis miste omdat we dat zo gewend warendus er staan geen pony's achter ons huis verder. Op het land dat we kunnen huren staan wel drie pony's, dus in de zomer zou ze overdag niet alleen staan maar 's nachts en 's winters wel omdat die pony's daar alleen 's zomers staan en 's winters weer naar hun baasje terug gaan. ( die mensen huren dat land ook)
Jellebie schreef:Batlow schreef:
Bruikleen.... Is dat het zelfde als leasen? Dat je per maand bijv. 100 euro moet betalen? Dat is namelijk iets wat ik niet wil. Ik doe namelijk verder niks met de pony qua rijden etc. Wel aandacht geven en onderhouden natuurlijk en ik zal de hoefsmit, voerkosten etc. in de periode dat hij hier staat ook op me nemen.
snottebel schreef:Hey Marit,
Jammer dat je misschien van stal gaat verhuizen, maar gezien de situatie erg begrijpelijk!
Al die medicijnen die ze nu krijgt... petje af om dat allemaal te regelen.
Daar gaat zo veel tijd in zitten, weet er alles van helaas.
Misschien kan je op MP een advertentie zetten.
Wie weet zoekt er nog iemand een revalidatie- plekje.
Ook een paardje met medicijn gebruik of pensioen plekje.
Waar is Jimmy dan naar toe?
Die stond toch ook bij jou?
Kan hij niet terug komen?