germie schreef:Reken op 360 euro ong. voor de Bento's. Ze zijn absoluut niet lomp, maar ze sloten bij mij boven niet aan bij de kuit.
Cavallo heb ik geen ervaring mee, maar ik weet van derby dat ze goed zijn.
295 voor de derbylaars met dressuurboog en 2 lagen leer in de schacht(2,5 jaar terug)
en volgens mij 320 euro voor de Derby laars met dressuurboog en 3 lagen leer in de schacht, moet ff t bonnetje zoeken anders, maar volgens mij was het rond de 320
ik heb ze alle2 en ze blijven heel erg mooi
die met 3 lagen leer, daarvan krijg je geen 'kreukels' in het leer op de plaats waar je normaal wat kreukels hebt van het bewegen van je voet, omdat de schacht wat stugger is, alleen aan de buitenkant, binnenkant is gewoon 2 lagen leer, dus je hebt evenveel contact met je paard als met de gewone derby-laars
kan wel zijn dat er nu wat bij de prijs is gekomen, want de prijs van laarzen was wat omhoog gegaan zei de man in de ruitersport toen ik er een week ofzo nadat ik mn laarzen had gekocht daar was om een nieuw zadel te kopen, toen hadden we t over prijzen enz en dat t zadel wat ik 6 jaar en 4 jaar terug had gekocht evenduur waren als t zadel wat ik die dag kocht, toen zei hij dus dat binnenkort wrsch de prijs van zadels ook wat omhoog ging nu de laarzen ook al omhoog waren gegaan
de leveranciers waren 7-10% omhoog gegaan met hun prijs
ga gewoon even langs bij een ruitersport-zaaak, bekijk de laarzen allemaal op je gemak en pas degene die je mooi vindt, en de fijnste koop je dan