ben gewoon benieuwd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
die blijft ook hengst zolang het allemaal goed gaat, heeft hele goede papieren en staat gezellig met een ander paard en straks met nog 1 in de wei.
Zag er dan ook absoluut geen nut van in om hem hengst te houden, schrikt alleen maar stallen en toekomstige kopers af, beest is dan ook al voor aankoop op mijn wensen gecastreerd. 
Cassidy schreef:Ja hoor, bij een hengst gaan bij mij de ballen eraf. Ik wil rustig en relaxed met mijn paard om kunnen gaan en niet voortdurend ogen in mijn achterhoofd moeten hebben of voortdurend op mijn quivive moeten zijn dat hij - als ik eens wat minder oplettend en misschien wel ziek naar mijn paard toega, ik een aanvaring krijg....
) Maar hij is een stuk rustiger geworden. Moet ik er wel bij zeggen dat hij uit het wild komt, en dit nummer 1 reden was om hem te castreren.

Net omdat ze hem evenveel lol gunnen als elk ander paard is er een speciale paddock voor hem voorzien waar hij met een maatje op kan en ik heb evenveel rechten en plichten als alle andere pensionklanten. Het is ook een kleine stalling met slechts een paar klanten dus nooit een overvolle bak en iedereen kan prima met elkaar overweg en afspraken zijn er snel gemaakt. Ze doen ook allemaal relax over de hengst, niemand gaat problemen zoeken en we houden rekening met elkaar. Vaak merken ze niet eens dat hij er is