Stalling voor eper vierdaagse, hoe en wat?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LyannevH

Stalling voor eper vierdaagse, hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 19:29

Hoi hoi!

Ik heb een tijdje geleden een idee in mijn hoofd gekregen..
Ik zou het errug leuk vinden om volgend jaar voor een paard stalling te verzorgen tijdens de paardenvierdaagse in epe.
Ik heb een ruime paardenstal, mooie weides en mn eigen shetties waarmee hij contact kan hebben(niet direct contact hoor)
Ik vroeg me alleen af of daar vraag naar zou zijn, en hoe duur ik het moet maken...
Iemand enig idee?
Ik woon ook nog eens 5 min van het centrum Epe af, maar toch weer in een hele rustige omgeving met een hotel en een mini camping om de hoek.
Groetjes Lyanne

Angela

Re: Stalling voor eper vierdaagse, hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:48

HK -> VSW

LyannevH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 21:14

Iemand?

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 21:18

Ja, hier is het linkje van de eper paardenvierdaagse.
Daar kun jij jezelf aanmelden als je stalling in Epe aanbiedt.
"Verblijf" aanklikken.

Dit is de site van dit jaar:
http://www.paarden4daagse.nl/

Zo zijn wij ook aan stalling gekomen dit jaar.

LyannevH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-12 12:05

Ja, dat heb ik ook gezien;)
Het gaat mij er meer om of er nou echt veel vraag naar is en hoeveel ik er dan voor zou moeten vragen:)

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:32

Wij betaalden 7,50 euro per dag, per paard.
Daarvoor hadden we een fijn stuk weiland voor de paarden, geen stal.
We mochten wel de afspuitplaats gebruiken en daar water halen etc.
Volgens mij is er wel vraag naar zulke plekjes in Epe, vooral als het niet te ver bij de startplaats vandaan is.

Papaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:59

Dit jaar zijn we voor de 3e keer geweest. De 1e keer zaten we vlak bij het startterrein en betaalden we voor onze 2 paarden voor een weide van 3/4 hectare 10 EUR per paard. Daarbij zat de mogelijkheid een stal te gebruiken als we dat zouden wilden. Poets-en spuitplaats waren aanwezig. In 2011 konden wij een bevriende bokster logeren. Nu in 2012 zaten we iets verder van Epe en hebben 5 EUR per dag/per paard voor een mooie ruime wei van circa 1 hectare voor onze beide paarden betaald. Voor stal (Incl.stro en hooi. Excl. krachtvoer) en met weidegang zou het 10 EUR per paard zijn. Er zat een poetsplaats/afspuitplek bij waar we dit keer geen gebruik van gemaakt hebben, maar wat wel fijn is als het heel erg warm weer is.

Persoonlijk vind ik het belangrijk dat de paarden een goede omheining hebben en er veilig staan. Dichterbij het start-terrein is fijn, maar we hebben een trailer dus als het iets verder weg is kies ik eerder voor veiligheid en een fijne wei dan dichterbij met minder goede voorzieningen. Prijs maakt me wat minder uit. Tenminste als het gaat om of het nu 5 eur meer/minder is. Als het 10 eur per paard meer is dan t.o.v. andere terreinen wil ik er wel graag ook een meerwaarde voor terug hebben. Voor mij persoonlijk zou ik niet kunnen bedenken wat dat zou kunnen zijn t.o.v. wat we gehad hebben (goed onderhouden paardenweide zonder JKK e.d., veilig en met watervoorziening), maar misschien is dat voor iedereen anders.

LyannevH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 19:32

Aha, nouja, voor pony`s tot 1.50 mtr hebben wij echt een hele goede omheining, veel grotere van 1.80 zouden er wel achter blijven, maar daarbij weet je het nooit zeker zeg maar..

Papaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 20:16

LyannevH schreef:
Aha, nouja, voor pony`s tot 1.50 mtr hebben wij echt een hele goede omheining, veel grotere van 1.80 zouden er wel achter blijven, maar daarbij weet je het nooit zeker zeg maar..

Nou kijk. Met slaapplek om de hoek en dicht bij het centrum zal er vast veel animo zijn. Helemaal van mensen zonder eigen trailer die gebracht/gehaald worden en daarom graag dichtbij staan.
Ik zou de plek aanmelden en je kan als je graag meer info wilt over de prijs gewoon ook eens bellen naar de andere plekken en vragen wat het kost om daar te staan.
Een klein marktonderzoekje :P en je weet wat de prijzen in de buurt zijn.
(en wie weet mail ik je volgend jaar wel even zodra we weten of en met hoeveel we gaan om te vragen wat het geworden is ;) )

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 22:22

Misschien even polsen in het topic: paardenvierdaagse 2012, here we come. Sorry geen link, want zit op telefoon.

LyannevH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-12 16:34

Aha, bedankt!
@Papaya, nouja wie weet hoor ik nog wel van jullie!