Dit heeft ze wel vaker gehad, maar nog nooit zo lang.
Ik ben niet bang voor haar ofzo, maar als ik haar aan het poetsen ben en ze drukt met plat tegen het prikkeldraad en probeerd het andere meisje waar ik mee was te trappen omdat ze mij hielp. Dan heb ik toch wel iets van....slik...
Het mag dan een shetlander zijn, maar wel een groot dik sterk geval. Ik kan haar soms gewoon niet houden en ik ben 14 jaar!
als zij haar kont erachter zet dan heb ik niks meer te vertellen. Ze is gewoon gezond en ze heeft nerdgens pijn ofzo, maarjah, ze is eigenwijs en ze wil laten zien dat ze de baas is.
Vandaag ging ik weer naar haar toe, ik had worteltjes mee genomen en opeens was ze een engeltje
, nou dan weet ik wle waar ik aan toe ben... dus ik dnek: ik ga haar gewoon poetsen enz e doet maar mooi wat ik zeg. Dus ik haar vastgezet, ze was best rustig. Loopt de andere verzorgster achter haar langs (een meter ofzo) en ze haalt me dan toch uit! bijna midden in haar maag! dus ik geef haar een gigantische mep, maar daar doet ze niks op uit!wat zouden jullie doen als je mij was?
ze is echt heel sterk, maar ik moet dus slim zijn om haar de baas te zijn als ze weer buien heeft, maar heeft iemand een idee hoe?
( ruitje=meeloper!)