Om alvast wat ideeën op te doen is alle info welkom. Voor welke maat je gekozen hebt en evt. waarom? Welke materialen er gebruikt zijn? Of het een binnen- of buitenstal is? Welke bodembedekking en hoeveel verbruik etc.? Een foto (of meerdere) is uiteraard ideaal om er een beeld bij te krijgen.
Even een paar puntjes:
- met een grote box bedoel ik minimum 16 m² voor 1 paard (4 x 4).
- groepsstallen mogen ook wel, maar het minimum blijft 16 m² voor 1 paard. Dus een groepsstal voor 10 paarden verwacht ik een totale oppervlakte van minstens 160 m².
- bij inloopstallen moet het de overdekte "binnen"ruimte zijn die de minimummaat van 16 m² heeft (uitloop/paddock dus niet meegerekend).
Ik wil er geen discussie van maken over hoe slecht stallen wel niet zijn en dat 24/7 buiten zoveel beter is. Ik denk dat deze raadgevingen wel al genoeg te vinden zijn op bokt.

Shoot!
Dat is nog veel lekkerder. Bij 3x6 hebben ze namelijk wel een lange stal, maar ze moeten alsnog redelijk krap draaien. Bij een grote min of meer vierkante stal kunnen ze echt rondlopen, fijn voor ze. + ze kunnen lekker ruim liggen, je kunt hooi verspreiden en wilgentakken.
En er zitten op ca. 2 meter hoogte 2 raampjes naar de stal ernaast (6x3) zodat ze kunnen neuzen ofzo 
.
zou ik ook wel willen, maar dit is al groter dan op de stallen ,waar je paard in 300 x 300 met rondom tralies staat in een binnenstal.
ik moet het doen met ritjes op de busbaan, in de polder en een grote rit is dan naar een wandelgebied waar je met je paard mag