Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ik ga het er dus nog eens over hebben .. kijken of er deze keer een oplossing komt..
Hoop dat het in de toekomst weer wat betert maar momenteel heb ik er een beetje een hard hoofd in .. Maarja, eerst maar eens het gesprek voeren

pmarena schreef:Bij zoiets als wat jij nu hebt is het nogal raar dat de eigenaresse geen onderhoud meer wil plegen, ik zou me dan afvragen of ze nog wel zin heeft in pensionklanten? Zeker als er meerdere rare dingen zijn....weet je dan wel vrij zeker dat je hier nog wel enkele jaren wilt / kunt blijven huren? Want als je het nu al aan voelt komen dat je hier beter weg kunt gaan binnenkort, dan is investeren (tijd & geld) natuurlijk wel erg zonde....

Dus het is niet zo dat ik nu wil verhuizen, of over een paar maanden ofzo .. Maar als er nog dingen gaan veranderen (in ons nadeel) zal dat op een bepaald moment vanzelf wel gaan komen natuurlijk ... Of als de eigenaresse inderdaad zegt "ik stop met de boel". Ik ga het haar dit weekend ook vragen hoe dat precies zit, want dat gevoel krijg je inderdaad wel