ik heb binnenkort een wedstrijd waar je in kostuum mag komen, aangezien ik niet in Nederland woon lijkt het me wel leuk om in '''Holland Style'' te gaan

dus ik ben helemaal enthousiast om het paardje helemaal te versieren haha (voelt heel nostalgisch dit)
ik heb al een paar leuke ideeën en ik dacht ook aan om z'n manen gewoon te knotten en dan met rood wit blauw lint erdoor heen ofzo
maar ik vraag me alleen af hoe, aangezien hij gewoon een sportcoupe heeft worden de vlechtjes niet zo lang natuurlijkd us vraag me af of het blijft zitten en überhaupt hoe je dat netjes doet! of dan de uiteinde van de lintjes niet boven het knotje gaan uisteken ofzo..
ik kon er niks over op internet vinden! dus ik ben op zoek naar tips van jullie!
het leek me ook leuk om op een of andere manier die linten in z'n staart te verwerken, maar heb ook geen idee hoe dat mooi te krijgen

met gekleurde haarspray spuiten is geen optie! paard kan er wel tegen maar vind het toch niet zo'n fijn idee, en lastig uit te wassen natuurlijk...
als jullie andere ideeën hebben laat maar weten!!