Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

andere paard waar ik mee verder zou gaan is nu niet meer berijdbaar. dus ik kom daar eigenlijk alleen af en toe nog om bij te kletsen aangezien het heel goed klikt tussen ons.
wist niet dat het evt. van belang zou zijn, vandaar dat ik het niet vermeld heb in mijn OS.
ik vindt het absoluut niet erg om daar te zijn! voel me vereerd dat ik gevraagd ben. ze wou me zelf graag geld ervoor geven en ik moest maar verzinnen welk bedrag.
haha lekker is dat he?!
er is bijna altijd wel iemand thuis.. en als ze weggaan huren ze iemand in. maar ze hebben liever mij en ze staan er eigenlijk op om mij te betalen. 
Jamiie schreef:ik kan tussendoor wel even af en toe weg.. de paarden hebben 5 voerbeurten op een dag. hun gaan eigenlijk ook nooit echt 'samen' een hele dag weg door de dieren.er is bijna altijd wel iemand thuis.. en als ze weggaan huren ze iemand in. maar ze hebben liever mij en ze staan er eigenlijk op om mij te betalen.
Veulen84 schreef:Meestal is een euro of 5 per echt werkend uur normaal. Je gaat niet echt 12 uur werken. Eerder de helft. Zou het opeen euro of 25/30 houden.