ik zoek eigenlijk iets waar ik vanalles voor een manege kan kopen. zowel voer als spullen voor de stal. dat soort dingen. gewoon alles wat je nodig hebt voor een manege.
Dat zal sowieso per regio verschillen. Al zitten er natuurlijk wel een paar 'grote' tussen waar je contact mee kunt leggen. Vooral met voeders.
femmelz
Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-12 22:17
ik heb al heel vaak gegooglet. maar ik kan niet echt iets vinden. ik had er laatst een en die was helemaal perfect, maar die kan ik niet meer vinden...
koop paarden speciaal voor leasen of laat ze manege paarden leasen op zondag ofzo
verder dingen als Partijtje/Longeer les/ Buitenrit / PONY KAMPEN
met ponykampen kan je ze alles laten doen dan hoef je voor die weken ook geen stalhulp te betalen
Thats_Me
Geplaatst: 11-08-12 22:32
Wat een heerlijk topic! Lekker dromen over later en stiekem al wat dingetjes uitzoeken. Hoewel de grote boze volwassenwereld er toch heel anders uit ziet zou ik zeggen ga vrolijk verder. Beetje googelen en je komt een heel eind. Verder zoek op diervoeders en grote merken.
Ohw en ook al heb je partijtjes stalhulpen moet je ook dan gewoon hebben en betalen
Als je echt grote partijen zoek willen ruitersportzaken je vaak ook wel korting geven, maar hiervoor zal je echt grote partijen moeten afnemen, en een grote patij zijn geen 5 halster, 3 touwen en 10 borstels.
fabjheu
Geplaatst: 11-08-12 22:48
de spullen zijn geen probleem en voer + naar land brengen enzo is gratis + dat als je het vraagt iedereen op stal wel gratis wil rijden ( zonder vergoeding van beide kanten )
furious
Geplaatst: 11-08-12 22:53
fabjheu schreef:
de spullen zijn geen probleem en voer + naar land brengen enzo is gratis + dat als je het vraagt iedereen op stal wel gratis wil rijden ( zonder vergoeding van beide kanten )
huh? ik snap niet het verband tussen de vraag van ts en jou reacties
www.cavalo.nl is de webshop van Cavalo Stal en Weidetechniek levert alles voor de inrichting van stal weide en rijbak voor zowel aan de hobby paarden houder als aan de professionele paardenhouder en maneges.