Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fabjheu schreef:hi,
ik ben in de strijd met mijn ouders voor mijn eigen knol maar nu hadden ze een vraag waarbij ik me afvroeg wat de mede mens zou doen:
stel het is vakantie en je wilt een pyjama dag maar je moet naar je paard en je hebt geen bijrijders
wat zou je dan doen ( realistisch ) en je paard staat op een stal met weide gang waarbij ze m er waarschijnlijk op zouden zetten.
it_is_me schreef:fabjheu schreef:hi,
ik ben in de strijd met mijn ouders voor mijn eigen knol maar nu hadden ze een vraag waarbij ik me afvroeg wat de mede mens zou doen:
stel het is vakantie en je wilt een pyjama dag maar je moet naar je paard en je hebt geen bijrijders
wat zou je dan doen ( realistisch ) en je paard staat op een stal met weide gang waarbij ze m er waarschijnlijk op zouden zetten.
Dit vind ik nog eens een voorbeeld van een wel heel slecht excuus en dan ook nog op bokt naar meningen van andere vragen... Als je hier al over twijfelt over het wel of niet heen gaan naar je paard, omdat je zo graag een lekker lui dagje wil hebben, dan moet je al niet eens over een eigen paardje gaan nadenken...
Sorry, als het wat kort door de bocht is, maar wel hoe ik er zelf over denk.