opzich prima te doen als je op school zit en in hetzelfde dorp woont en een bijbaantje hebt.
maar met een fulltime baan, net samenwonend en ook nog ander dingen leuk vind dan alleen paardrijden, vond ik een stal waat er:
uitgemest wordt
binnen en buiten gezet wordt
gevoerd
drollen uit de wei worden gehaald
een verlichte rijbak
en goede veilige omheining
elektrische drinkbakken enzovoort
nu heb ik 2 weken geleden m`n stal opgezegd en gewoon open en eerlijk alles vertelt en de reden want het zijn prima mensen en wil er verder ook een onenigheid over krijgen. dus ik vanavond heen geweest om alvast het een en ander mee te nemen en dan morgen het laatste en dan het belangrijkste het paard zelf natuurlijk

krijg ik me toch de wind van voren van de boerin!! hoe ik toch kon denken dat ik daar beter af was en dat ze eht een belachelijk idee vond en de reden raar vond. en dat ik me zo laat beïnvloeden door een stel meiden dat daar rond liep en bla bla bla.
ik stond perplex. het had geen enkele meerwaarde en helemaal boos werd ze!!
ik was er beduusd van en kreeg er een brok van in m`n keel, ik leek wel een puber van 14 jaar die niet meer wist wat ze moest zeggen, en in alles wat ik zei gaf ik haar gelijk (ook nog)
ik naar m`n nieuwe stal en het verhaal gedaan en ze wilden me meteen helpen met m`n spullen en m`n paard meenemen.
wat moet ik nou?? ik ga morgen een duinritje maken en op de terug weg zet ik m`n paard daar alvast maar neer en dan haal ik later m`n spullen wel op, ik wilde juist op een ontspannen manier weg gaan en morgen taart meenemen en ik had al een kaart geschreven...
als ik er nu aan terug denk wordt ik helemaal boos en ik had dit echt neit verwacht, ik denk dat ik er morgen nog wel op terug kom en ander pech maar ik ga gewoon naar m`n nieuwe stal!