mijn vorige topic was een beetje verkeert gedaan ik doe het nu zo
ik heb een weiland van 20 x 110 meter voor mijn paarden achter het huis dat moet ingericht worden nou ben ik echt inspiratieloos geworden om het in te richten wat er in moet komen een stal: stal ma maximaal dertig vierkante meter zijn heb een paard en een mini shetlander de stall voor mijn paard moet 3 x 4 worden en die van mijn shetlander 3 x 2
en ik wil er een overkapping aan van 6 meter lang en 2 meter breed wie heeft er hier ideen voor of foto's of ontwerpjes alles mag
ik heb al een rijbak die is 15 bij 36 of 38 weet niet meer
en die ligt een beetje in het midden van het weiland voor de bak ligt ook nog een stuk wat eigenlijk het stalerf moet worden wil daar eienlijk nog een klein weitje bij hebben als het mogelijk is heb wel is uit zitten tekenen zou kunnen lukken maar is dan niet erg groot
naast de bak hou ik nog 5 meter over en de lengte vann de bak daar wil ik een padock van maken met zo,n slowfeeder erin dat stuk voor de bak is 18 meter lang en 20 meter breed dus dat moet het stalerf worden met klein weitje achter de bak is het overige stuk van het weiland wil ik het liefst in tween delen zodat ik het om en om kaal kan laten eten maar wel in de lengte zodat ze nog een sprintje kunnen trekken
mesthoop komt op een aanhanwagen die op de parkeer plaats waar ook de auto van me ouders staat komt denk ik zowiezo op een aanhangwagen
dit was het wel zo beetje
hoop op vele leuke ontwerpen ideen en reacties alvast bedankt