Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) dierenfysio en -reiki gaan doen, dus ik wil ook echt met paarden en hun problemen gaan werken.
).
.
ben er overigens dagelijks letterlijk uren mee bezig. in mijn bed, voor ik in slaap val, lig ik ong van 22u tot ver na middernacht wakker, in 90% gaat het over paarden. dan is het niet moeilijk dat ik al veel 'overdacht' heb, zeg maar. jammer dat ik het niet kan toepassen. holly schreef:wat maakt het voor jou zo interesant? is dat puur voor de kennis of is dat meer van, he wat zit er allemaal achter verscholen?
Noureyev"]
[quote="holly schreef:wat maakt het voor jou zo interesant? is dat puur voor de kennis of is dat meer van, he wat zit er allemaal achter verscholen?

Via nieuwe kennis komen tot begrip. Niet alleen uit boeken en internet, maar ook gesprekken met anderen, discussies, luisteren naar wat iemand te zeggen heeft die er zich al zeer in verdiept heeft (en natuurlijk er ook nog eens kritisch over nadenken), bokken
, ... En je vraagt in wat ... moeilijk antwoord, want veel dingen boeien mij... Als ik dan toch iets moet opnoemen zeg ik: gedrag van paarden ik wil graag weten wat er in hen omgaat, waarom ze op een bepaalde manier reageren. Ook interessant is de relatie tussen mens en paard, welke invloed ze op elkaar kunnen hebben, waarom het soms misloopt, ... Maar ook over verzorging bijvoorbeeld, men is nooit uitgeleerd, dus je kan altijd wel iets vernemen dat je nog niet wist. Gezondheid en ziekte. Rijtechnisch. En zo kun je nog wel even doorgaan