Net geregistreerd op Bokt, dus ik weet allemaal nog niet zo goed hoe de site werkt, en of ik nu op het goede forum zit, maar dat hoor ik dan wel..

Mijn naam is Christel, 16 jaar (bijna 17), ben net in het bezit van mijn VMBO t diploma. Over twee jaar ben ik in het bezit van mijn HAVO diplma. Nou zou ik daarna graag opzoek willen gaan naar een KWPN veulen (hengstje), ook omdat ik dan aweer twee jaar ouder ben.
Ik ben al vroeg met het ''paardenvirus'' besmet. Toen ik nog geen 3 maanden zat ik al samen met mn vader op mn moeders paard, dus dat is wel met de paplepel ingegoten. Ik ben gaan lessen op een goede manege vanaf mn 7e, 2 jaar geleden gestopt wegens scheiding van mn ouders. Ik ben wel sinds die twee jaar verder gaan met het helpen verzorgen van twee ijslanders, waarvan een hoefbevangen en ze is een hele pittige tante. Ze is nu gelukkig weer redelijk hersteld. Dus ik denk niet dat het aan mn ervaring ligt, aangezien ik dan al bijna 10 jaar rijd.. Ook fiets ik door weer, wind en sneeuw naar ze toe.. Dus ik ga er ook echt voor. Ik heb mensen om mij heen die mij kunnen helpen en adviseren.
Het veulen zal een prima plek krijgen 6 andere paarden om hem heen, kan bij de kudde of aan de andere kant van het hek komen te staan. Geld is geen probleem, maar ik wil wel een veulen en geen ervaren paard, ook al weet ik dat als je het niet goed doet dat je je veulen goed kan ''verpesten''..
Nog iets weten? en hoe denken jullie erover? tips?