Is dit Reëel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Saartje88

Is dit Reëel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 17:06

Ik ben verhuisd maar heb mijn paard nog in de Achterhoek staan , daar betaal ik 100euro maar dan moet ik alles zelf doen , momenteel loopt ze 24/7 buiten maar in de winter wordt dat lastig.|
Nu heb ik een plekje gevonden in de Betuwe , op 10 autominuten hiervandaan. Ze gaat hier even een week naartoe ivm vakantie van bijrijder en mijn agenda en portemonnee :D

Hier bieden ze en het kost €210 :

Inloopstal met 5 andere paarden met onbeperkt weidegang , ook in de winter!
Verlichtte buitenbak
Hooi en krachtvoer is inbegrepen maar aangezien ik geen krachtvoer gebruik kan er nog wat van de kosten af.
Stalhouder doet alles
Koffie/thee
Zadelkast te huur voor 15euro
1x per 6 weken uitstapje naar het bos , stalhouder brengt de paarden .

Is dat een normaal bedrag?

En.....ik sta nogal voor een lastige keuze , ik heb een geweldige meid als bijrijder maar aangezien ik verhuisd ben en het 60km naar de Achterhoek is , zit ik toch de denken om mn paard deze kant op te verhuizen .
Maar.....wat vind ik dat lastig zeg , ik haal dan eigenlijk wel haar paardje weg...

HTM

Re: Is dit Reëel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 17:11

210 is redelijk normaal voor de betuwe.
Al is dat dan wel voor een eigen stal, maar je paard hier in een inloop schijnt niks minder te kosten.

Mag ik weten welke stal je wil??
Ken er nogal wat, en weet vaak ook de service, en of het verhaal wat ze je vertellen wel echt klopt...
Zelf 3 stallen gezien binnen een jaar, want ze beloven veel, maar de helft komt niks van terecht.

Saartje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 17:13

HTM schreef:
210 is redelijk normaal voor de betuwe.
Al is dat dan wel voor een eigen stal, maar je paard hier in een inloop schijnt niks minder te kosten.

Mag ik weten welke stal je wil??
Ken er nogal wat, en weet vaak ook de service, en of het verhaal wat ze je vertellen wel echt klopt...
Zelf 3 stallen gezien binnen een jaar, want ze beloven veel, maar de helft komt niks van terecht.

Ik stuur je een pm , ok?

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 17:16

Prima

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 17:17

Ik vind het nogal wat maar ja nu woon ik in drenthe maar voor 225 hebben ze hier:
-binnen bak
-buiten bak
-springbak
-hooi/krachtvoer
-hun mesten uit
-hun zetten paarden binnen/savonds weer buiten
-en alles is onbeperkt..
-eigen zadelkast
-deken kast( kan iedereen dekens inhangen
-en als je hulp nodig hebt waar dan ook voor staan ze klaar voor je:S
maar ja laatst schrk ik ook al van de prijzen in rotterdam dus we zullen hier wel gewoon goedkoop zijn
dus dan schrik ik nogal van die prijs maar zoals ik al zeg volgens mij is het hier dan best goedkoop

Saartje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 17:25

Froukjeloves schreef:
Ik vind het nogal wat maar ja nu woon ik in drenthe maar voor 225 hebben ze hier:
-binnen bak
-buiten bak
-springbak
-hooi/krachtvoer
-hun mesten uit
-hun zetten paarden binnen/savonds weer buiten
-en alles is onbeperkt..
-eigen zadelkast
-deken kast( kan iedereen dekens inhangen
-en als je hulp nodig hebt waar dan ook voor staan ze klaar voor je:S
maar ja laatst schrk ik ook al van de prijzen in rotterdam dus we zullen hier wel gewoon goedkoop zijn
dus dan schrik ik nogal van die prijs maar zoals ik al zeg volgens mij is het hier dan best goedkoop

Tja...ik vind het ook lastig vergelijken , de prijzen in de Achterhoek zijn een stuk lager.... Daar kan ik bovenstaande ook vinden voor die prijs.
Hier heb je voornamelijk pensionstallen waar ze €300 vragen en dat is dan echt gericht op dressuurruiters...

Saartje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 17:25

En HTM , je hebt pm :)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 17:28

De betuwe en drente is idd niet te vergelijken, net als dat de randstad en de betuwe niet te vergelijken zijn.
Bij ons zijn er stallen volledig ingericht op sportruiters, maar je hebt ook normale stallen er tussen zitten.
Voor een binnenbak erbij betaal je bij ons over de 300 euro per maand.

Normale prijzen zijn met buitenbak en eten tussen de 200 en 250, sommige zitten hier iets boven, maar dat is afhankelijk van waar de paarden op staan, en de ondergrond van de buitenbak.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 18:24

ik denk dat je vooral je eigen gevoel moet volgen, je paard in de achterhoek laten staan voor je bijrijder en er dan zelf niks mee kunnen is IMO ook niet de bedoeling toch?

EmmelyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 18:44

moet je bij die andere stal echt alles zelf doen ??

Saartje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 18:53

EmmelyLady schreef:
moet je bij die andere stal echt alles zelf doen ??

Binnen/buiten zetten , wei/stal uitmesten,water verversen in de wei....en alles wat er bij komt kijken

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 21:22

Ik zou je paard verhuizen, aangezien het jouw paard is en niet je bijrijders paard. is heel jammer maar waarom zelf 60 km naar je eigen paard moeten rijden terwijl het ook dichterbij kan?