wat vinden jullie van betalen voor een verzorgpony/ bijrijpo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 03:59

Ik denk dat het niet meer dan normaal is als de bijrijder een X-bedrag in de maand betaalt, als ze verder helemaal niets hoeft te doen als alleen maar rijden! Waarom zou je dan niet het volledige zeggenschap over je eigen paard/pony hebben Verward Dat ligt volledig aan de afspraken die je maakt. In de stal waar mijn Dikke vroeger stond had ik 2 dagen in de week een bijrijdster die 120,- in de maand betaalde, bij een stalhuur van 500,- in de maand. Sinds 1,5 jaar ben ik in een kleine privé stal, waar we alles zelf doen. Mesten, voeren enz. Sinds een half jaar heb ik een nieuwe bijrijdster die helemaal NIETS betaalt! Daarvoor doet zij op die 3 dagen al die karweitjes die ik zelf ook doe, plus dat ze op één dag ook nog mijn Haflinger meeverzorgt. Ik kan volledig van haar op aan, als ik om wat voor reden dan ook op één van mijn dagen niet kan, is ze altijd wel bereid om die dag met mij te wisselen. Als ik op vakantie ga, weet ik allebei m´n paardjes goed verzorgt! In die periode kan ze dan natuurlijk ook alle dagen rijden. Met allebei de bijrijdsters heb ik altijd hele duidelijke afspraken gemaakt over wat ik wel/niet wil en wat zij wel/niet mogen of moeten! (Ik ben niet streng hoor Knipoog, mijn bijrijdster zegt zelf altijd, dat als Dikke haar paard zou zijn, zij niet zo makkelijk t.o.v. háár bijrijdster zou zijn Lachen ) En... ik moet eerlijk zijn : mijn bijrijdster rijdt beter dan ik en dat komt mij, maar vooral ook mijn Dikke zeer ten goede *LOL* !
Groetjes, Sterre