Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fjordnina schreef:Ik was er al bang voor dat het prijzig zou zijn. Het probleem is dat we gewoon echt gras teveel hebben en aangezien de boer die een ander stuk huurt niet met zijn materiaal door een hek van 3 meter past is het best een lastig verhaal.
Ibbel schreef:fjordnina schreef:Ik was er al bang voor dat het prijzig zou zijn. Het probleem is dat we gewoon echt gras teveel hebben en aangezien de boer die een ander stuk huurt niet met zijn materiaal door een hek van 3 meter past is het best een lastig verhaal.
Hoe moet de loonwerker er dan door?
fjordnina schreef:We willen dit jaar voor het eerst 2 ha laten maaien en er voordroog van laten maken. Nu komt er binnenkort een loonwerker naar het perceel kijken zodat hij een prijsindicatie kan geven. Hartstikke mooi, maar ik heb op dit moment nog geen enkel vergelijkingsmateriaal.
Ik heb ondertussen al wel contact opgenomen met enkele andere loonwerkers hier in de buurt, maar heb daar nog geen reactie op gehad. Onze voorkeur gaat uit naar de eerste loonwerker omdat hij minibaaltjes kan maken, maar het is fijn om te weten of er een reële prijs genoemd wordt.
Mijn vraag is dan ook, wat zijn reële prijzen voor het proces van maaien t/m wikkelen tot minibaaltjes?