Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bokker88 schreef:Mijn paard heeft eens haar witte benen verbrand door de zon ivm zongevoeligheid door een te belast lever, ik ben toen ook goudsbloem gaan voeren omdat het de lever zou reinigen, weerstandverhogend en wondgenezend zou zijn.
Ik vind het altijd moeilijk te zeggen of zoiets nu helpt of niet, maar het is in ieder geval mooi genezen en ik voer het nu ook altijd bij mok/schilferige huid en andere kleine probleempjes.
Je kan het natuurlijk altijd proberen, kwaad kan het niet lijkt me. (EJ verkoopt het, mijn vreselijk kieskeurige paard at het vrij makkelijk)
rooswita schreef:bokker88 schreef:Mijn paard heeft eens haar witte benen verbrand door de zon ivm zongevoeligheid door een te belast lever, ik ben toen ook goudsbloem gaan voeren omdat het de lever zou reinigen, weerstandverhogend en wondgenezend zou zijn.
Ik vind het altijd moeilijk te zeggen of zoiets nu helpt of niet, maar het is in ieder geval mooi genezen en ik voer het nu ook altijd bij mok/schilferige huid en andere kleine probleempjes.
Je kan het natuurlijk altijd proberen, kwaad kan het niet lijkt me. (EJ verkoopt het, mijn vreselijk kieskeurige paard at het vrij makkelijk)
laat mijn paard hier nu net ook last van hebben:P heb hier van de DA ook al wat voor gekregen om te smeren.