Ik had een vraagje. Mijn verzorgpaard is hengst en staat alleen (de wei ernaast wel andere paarden maar dus zo goed als alleen),
vooral in de winter wil ik hem graag wat bezighouden met iets in de stal. Enkel, het nadeel aan veel enrichement is dat het voedsel-verijking
is, maar je kan maar moeilijk de hele dag zo'n dingen geven. Een bal heb ik nog niet geprobeerd omdat dit echt wel prijzig is vind ik,
en ik denk niet dat hij dat leuk zou vinden (aan een gewone voetbal doet hij allesinds niet). Ik vroeg mij af of iemand ervaring had met een bal,
of iets anders, zelfgemaakte verrijking enzo, of als iemand leuke ideetjes had want ik ben momenteel echt inspiratieloos.
Een hooinet is geen optie, mag niet van de eigenaar (schrik voor verstikking) en ik kan hem niet op andere gedachten brengen dus hier niet verder op in gaan aub, het is nog altijd mijn paard niet

Natuurlijk krijg hij ook hooi en stro, heeft een hele ruime stal met een stuk beton errond met een afdak, maar in de winter kan dat beest niet veel meer doen dan hooi eten en in zijn stro 'wroeten'...
Dus -> tips?!

Dankje!