wie weet er een (zo goedkoop mogelijk) maar goed scheerapparaat?
het ding is bedoeld om de sokken van men trekpaard te scheren ivm CPL, en eventueel voor de winter 1 X volledig te scheren. voorheen huurde ik een scheermachine, maar nu kost dat al 35 euro per dag, en dat vind ik te duur te worden, zeker omdat ik die voor de sokken een 4 tal keer per jaar kan gebruiken.
aisie
Geplaatst: 08-07-12 11:04
Ik heb een tijdje terug eentje 2e hands gekocht voor 65 euro. Prima ding doet het geweldig! Misschien moet je even op bokt markt kijken of Marktplaats of zelf een advertentie zetten dat je er eentje zoekt.
nieuw, meer op het oog van wattage en eventuele opties
Aranel
Geplaatst: 08-07-12 19:42
Denk dat je wel een flinke moet hebben, gezien je door de stugge haren van de sokken heen wil komen..
Ik heb een Sectolin( volgens mij..) opscheermachine, wel de sterkste. Ook om de sokkies van mijn fries te scheren, maar niet voor het hele lichaam dus.
flinke scheermachine had ik ook al bedacht maar ik zie dingen van 65 wat passeren, dingen van 320 watt, grote, kleintjes, 2400 rpm, etc. daar weet ik niet van waar ik op moet letten.
wat is een goed gewicht dan? daar ik de machine een keer of 4 per jaar zou gebruiken voor de sokken, en voor 2 paarden 1-2 maal per jaar volledig te scheren, is het gewicht nog geen zon groot probleem.