Ik weet het is misschien vroeg om nu al over 'winter paddocks' na te denken, maar we willen dit goed doordacht en gepland hebben voordat het zover is.
We beschikken jammer genoeg niet over een groot stuk grond om een winter paddock van te maken

de bodem word snel pratsjig ( lees, een modderbad ) , dus ben ik op zoek na rubber matten, of tegels of iets. Op internet heb ik vanalles gezocht en gevonden, maar dat was allemaal ontzettend duur!
ik weet die dingen zijn niet goedkoop, daarom wou ik aan jullie vragen of iemand misschien iets anders wist om ervoor te zorgen dat de bodem niet zo modderig word?
of iemand misschien iemand weet die nog zon tegels/matten heeft liggen en ze niet meer nodig heeft, en ze voor een redelijk prijsje kwijt zou willen.
ik heb wel al een idee om zo'n slow feeder te maken, maar weet iemand waar je zo'n grote vierkante ton ofso zou krijgen?
ik heb me suf gezocht hier op bokt, en wat ik steeds tegen kwam waren die Paddock Paradise dingen, maar dit is echt niet mogelijk al zou ik dat heel graag willen!
ik ben tenslot van rekening niet de staleigenaar.. Vandaar dat ik er niet veel mee kon beginnen.
dus iemand misschien nog verdere tips?
ps, als de tekst beetje onduidelijk is laat me dit weten!
ik ben niet zo goed in verhaaltjes enzo, en raatel dus veel af

bedankt voor jullie hulp alvast, hoop echt op nuttige reacties!