Maar... Alles moest nieuw worden aangelegd. No problem, maar nu zitten we toch met een probleem waar we zelf geen oplossing voor kunnen vinden, ondanks alle aanwezige kennis en kunde.
Situatie: Vanuit de stallen (waar kranen/waterleidingen zijn) naar de ingang naar het 'land'' is het zo'n 50m lopen (heb het niet uitgemeten, maar zoiets moet het zijn

Punt is dus dat we nu lopen te hannessen met emmertjes en kruiwagens met water, werkt niet echt

Maar nu; hoe krijgen we daar op een handige manier water?
We hadden eigenlijk gedacht om een beetje centraal tussen de paddocks een bron te slaan, maar dat is toch wel een heel flinke investering. Er loopt een sloot, maar ik weet niet in hoeverre dat bruikbaar is, maar wie weet heeft iemand daar een idee mee... Ik had al bedacht om een tuinslang in te graven maar ik werd er fijntjes op gewezen dat dat 's winters niet zo handig is

T is niet dat het om wereldafstanden gaat, maar 1 paard zn waterbak omgooit kun je toch flink gaan sjouwen eer je die bak weer vol hebt zitten...
Dus... Wie heeft een goede oplossing? Qua kosten moet het leuk blijven want er is al flink geïnvesteerd om alles op orde te krijgen. Handigheid is er zat aanwezig, dat is het probleem niet