Werkt super, ook met lange periodes van regen, hoe natter, hoe beter ze ligt. Hoe droger, hoe meer ik moet slepen.
Nu mijn grote probleem; ieder jaar opnieuw is het een onbegonnen strijd tegen het gras/onkruid dat in de bak groeit. Ik heb al alles geprobeerd de laatste twee jaren. (eerste jaar geen sprietje te bekennen) Maaien, frezen, slepen, sproeien enz, het lijkt wel niks te helpen en het blijft een ellendig werk.
Is het een oplossing om de bak te kalken? Ik weet dat door verandering van de zuurtegraad er minder onkruid op zou kunnen groeien, maar hoe zit het met het gras? Komt dat dan dubbel zo hard terug?

Kan je zomaar kalken? Hoef je daar geen toelating/attesten of weet ik veel wat voor? En zo ja, waar is het eventueel te verkrijgen?
Ik heb er nu voor de moment mijn paarden opstaan, maar zat al te twijfelen om een koppel schapen of geiten aan te kopen

Als er iemand is met de gouden tip, asjeblief, je beseft niet hoeveel draaglijker je mijn leven zou maken!
Qua machines zijn we vrij goed ge-equipeerd dus moest er tractor, frees, bosmaaier of wat dan ook nodig zijn, tell me!