Nieuwe aanschaf poetskist.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

paardrijmiep

Nieuwe aanschaf poetskist.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 19:37

Heehee,

Ik kon geen recent topic vinden, (ben eerlijk gezegt ook niet zo goed met de zoekmachine) :o :o

Zoals de titel al zegt wil ik een nieuwe poetskist met borstels etc.
Nu wil ik aan jullie vragen of jullie nog dingen hebben die aan mijn lijstje ontbreken.
En hebben jullie voor de wedstrijden een apparte poetskist of dezelfde?

De reden dat ik een nieuwe poetskist aanschaf is omdat ik nieuwe verzorgpaardjes heb en me andere poets/verzorgspullen bij me oude bijrijdpaarden heb laten liggen en waren ook al aardig versleten na 4 jaar :o

Borstels:

Standaard plastic borstel
Spons 2x
Hoofdborstel
Rosborstel rubber
Groomingblok
Zachte borstel
Harde borstel
Staart en manenborstel
Glansborstel
Hoevenkrabber
Manenkam grof
Trimmesje
Vlechtkammetje
Toilleteerschaar
Elastiekjes

Overige:

Antiklit gel en spray
Detangler en shine van CM
Shampoo
Zilvershampoo
Betadine shampoo
Vliegenspray
Vaseline

Wat ben ik vergeten wat nog meer handig is (ook voor de wedstrijden eventueel) ?

Alvast erg bedankt! :D

PocoGaucha

Re: Nieuwe aanschaf poetskist.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 19:39

ik zou ten eerste je oude spullen bij je bijrijdpaarden gaan ophalen. erg vervelend voor die mensen want die weten nu niet wat ze met jou troep aanmoeten. als je het weg wilt doen dan gooi je het weg, maar je laat het niet ergens achter.

verder is je lijstje vrij compleet. alleen ik denk dat je goedkoper klaar bent als je gewoon zon complete set koopt.

paardrijmiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 19:44

PocoGaucha schreef:
ik zou ten eerste je oude spullen bij je bijrijdpaarden gaan ophalen. erg vervelend voor die mensen want die weten nu niet wat ze met jou troep aanmoeten. als je het weg wilt doen dan gooi je het weg, maar je laat het niet ergens achter.

verder is je lijstje vrij compleet. alleen ik denk dat je goedkoper klaar bent als je gewoon zon complete set koopt.

Ik heb ze gevraagd of ze wouden dat me spullen daar bleven aangezien ze zelf niks van hun eigen spullen over hadden (allemaal stuk/versleten dat weggegooit en de spullen die van mij waren en nog te gebruiken waren daar gelaten.

PocoGaucha

Re: Nieuwe aanschaf poetskist.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 19:46

ohh oke, sorry dan. dan is het wel goed dat je ze daar hebt gelaten
ik heb zelf verzorgpaarden en ik wordt echt 'moe' van mensen die niet meer komen of iets van zich laten horen, maar die wel alle spullen laten liggen. dan denk ik jah... gooi ik het weg, of laat ik het hier hangen. weet ik echt niet wat ik er mee moet.

paardrijmiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 19:48

PocoGaucha schreef:
ohh oke, sorry dan. dan is het wel goed dat je ze daar hebt gelaten
ik heb zelf verzorgpaarden en ik wordt echt 'moe' van mensen die niet meer komen of iets van zich laten horen, maar die wel alle spullen laten liggen. dan denk ik jah... gooi ik het weg, of laat ik het hier hangen. weet ik echt niet wat ik er mee moet.

Haha jaa daar heb je gelijk in dat is ook niet erg netjes heb voor de rest wel me eigen spullen weggehaald alleen ze stelde het erg op prijs dat ze "mijn"borstels mochten houden hadden ze toch iets.