jeetje wat een reacties opeens!
it_is_me schreef:Op zich is het wel een idee, maar zelf zou ik dat niet zo snel doen. Vind het toch veel fijner als mijn paarden worden gedaan door mensen, die ik ken en waarvan ik weet dat het goed gaat. Zou dan minstens willen kennismaken en een aantal keer de paarden samen willen doen om te kijken hoe dat gaat. Misschien is het handig om erbij te zetten wat jouw leeftijd en ervaring met paarden is. En ook of je het gewend bent om de verzorging van paarden door de hele dag op je te nemen. Het is toch wel anders dan een verzorg/manegepony waar je per week enkele uurtjes komt...
ik ben weer zo lui om te denken dat mensen wel in mijn profiel spieken
maar ben 38, al vanaf baby in de paarden, opleiding dierhouderij, 3 jaar bij manege gewerkt en gewoond, zelf nu 2 ponys en paarden vroeger aan huis gehad dus weet wat het is ( nu niet aan huis maar is nog meer werk! pfff 3x per dag heen
)
ijslandfan schreef:Ja zeker is er vraag naar! Wij passen regelmatig op paarden en huizen, via holidaylink.
Je hebt wel lidmaatschao nodig en dan kan je zo vaak oppassen als je wilt.
Pb maar als je meer info wilt!
leuk! stuur je vanavond ff pb!
Arabesk schreef:Met een bokker zou ik het best aandurven

, maar ik vrees dat ik te dicht bij jou zit

, zo'n 30 km zuideljker in Noord-Holland
haha dat is idd om de hoek
ms een andere bokker interesse?!
voor de rest begrijp ik absoluut ieders idee dat het wel wat griezelig is om een vreemde in je huis te laten want dat zou ik zelf ook hebben
maar stel je voor dat het prima bevalt dan kan je ms er een vaste oppasser aan overhouden
en via bokt zijn we toch niet helemaal vreemden he
Laatst bijgewerkt door girlyggirl op 26-06-12 12:14, in het totaal 1 keer bewerkt