Ik zal de links zo thyis bekijken, gaat niet op mijn mobiel.. die tenten die ik bedoel zijn niet van die flut dingen van een paar euro, deze zijn van pvc en staan dus helemaal strak, wiebelt niet in de wind, zelfs met het noodweer gisteren is die van de buren blijven staan en klapperde niet. Maar vraag me alleen af of ze ervan af blijven, anders vind ik het ook zonde.
@femo tuurlijk is dat zo dat ze moeten kunnen schuilen voor de zon maar wie zegt dat er geen bomen staan
Schaduw is er zat, ze willen alleen dat ze dus echt tussen 3 muren en een dak kunnen staan zodat ze uit de wind staan. Dat vind ik persoonlijk dus wat onzinnig daar ze alleen op dat perceeltje staan in de zomermaanden, en max 6 weken dan is het echt kaal.
Heb op marktplaats een tuinhuisje gezien van 3,5 x 3,5 zonder vloer, heb net de gemeente gebeld en als het daar alleen uit nood staat in de weken dat ze er lopen is er geen vergunning nodig, mits hij demontabel is over wielen eronder.
@femo kijk ze kunnen gewoon onder de bomen staan, maar dit vinden ze niet voldoende
Laatst bijgewerkt door matasja op 22-06-12 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt