Hoe kunnen wij dit het beste aanpakken? Mailen hebben we al gedaan, maar daarop krijgen wij een antwoord dat ze nog niet weten wat ze ermee willen gaan doen en dat er meer mensen zijn die die stukjes zoude willen hebben. Natuurlijk zouden wij een stuk ook willen delen, er zijn tenslotte meerdere stukjes land beschikbaar in onze ogen.
Nu is mijn idee om een draaiboek te maken die we aan de gemeente overhandigen. In de mail hebben we kort toegelicht wat we met het land willen doen maar dat is semier. Mijn idee is om een boek te maken met daarin onze opzet, wat willen we ermee en hoe komt het eruit te zien. De gemeente kan dan zelf kijken of dat het is wat ze voor ogen hebben, en dat maakt de keuze voor hen misschien gemakkelijker. De gemeente heeft het druk zat dus ik ben van mening dat we ze hiermee een stapje helpen.
Is dit een goed idee of moeten we gewoon afwachten totdat ze reageren als ze er meer over weten? Uit ervaring weet ik dat dit dan lang kan duren, en ik wil het niet langs mijn neus voorbij zien gaan.
Hebben jullie tips voor wat er in het draaiboek moet komen, en wat juist niet? Ter informatie, we willen er 2 paarden op gaan houden met schuilstal (we weten al dat dit erop mag), ter goede van het land willen we er ook schapen op houden die de resten opeten die de paarden laten liggen.
Graag tips