De ponies hier gaan nooit op stal, kunnen wel in de stal en eventueel op de dikke rubber staltegels liggen, maar ze gaan toch altijd liever ergens in het land of in het zand hun powernapjes doen

Vorige winter heb ik wel een stalletje voorzien van stro-korrel zodat ze daar nog even een dutje konden doen als ze dat zouden willen, en dat strokorrel beviel wel prima eigenlijk. Maar in het strokorrel topic las ik wel hier en daar dat houtkorrel nog iets beter beviel.
Ik ben wel benieuwd naar meer ervaringen van strokorrels versus houtkorrel, en dan vooral van deze dus

http://www.voergezond.nl/Webwinkel-Prod ... -kilo.html
Ik heb net de stal leeggeruimd en de overgebleven zakken strokorrel verstrooid omdat we binnenkort een nieuw paardje met veulen erbij krijgen, en misschien is het wel leuk om deze stal dan open te houden als slaapplek voor het hele spul, dat als er 1 een dutje wil doen daar, dat dat dan kan.
Ik wil er dan geen hooinetten in op hangen om het risico te verkleinen dat het alleen maar een overdekt toilet wordt....maar ben bang dat het daar toch sowieso wel op zal uitdraaien