Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amalarab schreef:die laatste foto is een mooi voorbeeld van hoe ik het ook zou moeten hebben met 3 pony's, anders staat er altijd eentje buiten te bibberen zonder eten.
met voldoende gras te eten zou een paard het niet koud moeten hebben toch? ik had vanochtend ook een bibberend paard (nog geen schuilstal) en die gaf ik een stuk met wat hoger gras en het was heel snel klaar.
Jennyxx schreef:Kunnen de pony's op bovenstaande foto's wel achter de tussenschotten langs? Deze constructie zou ik wat gevaarlijk vinden. Mijn pony is zo een keer klem gezet door een dominant paard en door de muren heen geschopt, omdat ze niet weg kon komen.
Op de foto van 'hoe maak ik een schuilstal' (of zo iets) kan je zien dat de paarden eventueel achterlangs nog kunnen ontsnappen als ze opgejaagd worden.
Jennyxx schreef:Kunnen de pony's op bovenstaande foto's wel achter de tussenschotten langs? Deze constructie zou ik wat gevaarlijk vinden. Mijn pony is zo een keer klem gezet door een dominant paard en door de muren heen geschopt, omdat ze niet weg kon komen.
Op de foto van 'hoe maak ik een schuilstal' (of zo iets) kan je zien dat de paarden eventueel achterlangs nog kunnen ontsnappen als ze opgejaagd worden.