Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NienSCHaap schreef:Nou ja dan moet je het mak maken maar even in een versnelde proces zetten misschien gewoon 1x vangen halster om en behandelen.
Heb je dan al wel gekeken of die al luizen heeft?
Als het mijn keuze was geweest had ik kosten wat kost die andere ook gevangen (hoe dan ook) en behandeld dan ben je er in 1x af.
danique115 schreef:NienSCHaap schreef:Nou ja dan moet je het mak maken maar even in een versnelde proces zetten misschien gewoon 1x vangen halster om en behandelen.
Heb je dan al wel gekeken of die al luizen heeft?
Als het mijn keuze was geweest had ik kosten wat kost die andere ook gevangen (hoe dan ook) en behandeld dan ben je er in 1x af.
jaa ik heb haar 1x kunnen vangen en zag toen ook dat ze luizen heeft. ben iedere dag met haar bezig, en het gaat wel beter. Heb de Da gebeld maar die wil eerst komen kijken en die kan pas volgende week. dus we gaan het zien wat die zegt hoe ik het moet behandelen.
als ik er dan wat voor heb vraag ik gewoon weer even of mijn vriend wil helpen met vangen, en dan behandel ik haar.
Dan zal ze wel weer even bang zijn maarja Ze MOETEN gewooon echt van die beestjes af.
Sjolvir schreef:Je zegt dat het steeds niet weg gaat.
En dat je 1 paardje niet goed kan behandelen.
Je zegt het veulen is 1, ik neem aan 1 jaar? (dus een jaarling) en de moeder is 4 en het andere paardje?
Je zegt dat je de luis niet weg krijgt, wat heb je al geprobeerd?
Want dat zie ik niet staan in het topic.
Ik neem aan dat je wel alle 3 de paardjes hebt behandeld?
Anders is het natuurlijk niet raar dat het niet weg gaat, zo te lezen hebben ze contact met elkaar.
Denk maar eens aan hoofdluis op een school, wandeld ook vrolijk van ene naar het andere kind.
Tevens je poetsspullen, dekjes etc. onder handen nemen.
Telefoontje aan je dierenarts zou je al stuk verder moeten helpen,
maar als ze bij elkaar staan, wordt het toch 3 paardjes behandelen (dus ook die die niet zo makkelijk is).