Mijn naam is Maartje. Ik ben al een hele tijd lig van het forum, maar zit er niet zo heel veel op.. (zit meer op het friese paarden forum

Ik heb eindelijk mijn zwarte parel gekocht.. mijn kleine man is nu 2,5 maand oud. Het is een prachtig mannetje met een mooie kol (:O ja, weet dat het niet mag, maar hij staat zo gaaf)
Het is een druk mannetje dat graag speelt, maar als hij in de hand is loopt hij, nog een beetje twijfelachtig, rustig mee. Hij staat nu met een ander hengstje van 2 weken ouder en ze zijn flink aan het spelen en stoeien. Ze spelen ook veel met een voetbal..

Nu wil de fokker hem met ongeveer 4,5 maand van de moeder af hebben. Dit zou dan eind juli zijn.
Ik wil hem graag bij mij in de buurt in een opfok doen, maar rond deze tijd zijn er nog geen speelmaatjes voor mijn mannetje in de opfok, die krijgt hij pas rond september/oktober.
Nu ben ik dus opzoek naar iemand die een veulen heeft en die een maatje zoekt, en waar ik die tijd kan staan, of die met mij mee kan naar de opfok.
Ik woon zelf in Castricum, het zou natuurlijk leuk zijn als het hier in de buurt is. Maar wil het iig in Noord-Holland houden.
Laat maar even weten als je iets weet.
Groetjes Maartje