stalling

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

femmelz

stalling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-12 22:57

hoi,

ik ben op zoek naar iemand die op een boerderij woont die ook paarden houdt (logisch hier) en waar ik mijn paard ook mag stallen voor een goedkoop prijsje als ik mijn paard helemaal zelf verzorg...

wie heeft er een plekje of weet er een stuur me een PB of reageer...
groetjes Femmelz.

p.s. het moet omg. breda zijn!!

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 23:07

Wat is goedkoop en inclusief hooi, stro brok of exclusief?

femmelz

Re: stalling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-12 00:14

Ligt er aan. Als het bijvoorbeeld 50 eurie is dan doe ik alles zelf... maar ik ben daar ook berijdt voor. Het lieftst doe ik alles zelf. Ik kan evt. Ook nog helpen bij de rest.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 00:15

Oproepjes horen op de bokt markt, ik heb eventjes getemd.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 11:08

vraag eens na wat een baal stro en een baal hooi kost en bereken je verbruik.
Daarbij je overige voedingskosten.
Dit is al een minimaal bedrag wat je als staleigenaar moet rekenen maar reken ook een rieel bedrag voor water, stroom gebruik, kosten onderhoud van stal, omheining, rijbak, bemesten wei en mestafvoer.
hou ook rekening met het feit dat paarden flinke slopers kunnen zijn.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 11:17

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 11:42

Tigra_ schreef:
Hier heb je misschien iets is wel wat van Breda af maar dat is maar net waar je in Breda woont en hoe je natuurlijk er naartoe moet. Als je afhankelijk bent van een fiets/scooter zal het denk ik wat te ver zijn.
http://www.bokt.nl/markt/ad/45561/stalling-en-weidegang-zundert

TS is 13, wat denk je dan?

Daarnaast zijn de kosten een ding, maar waar denkt je de tijd vandaan te halen? Wanneer je alles zelf doet, reken dan op minimaal 2 uur werk per dag plus minstens een halve zaterdag. Bij dit alles heb je dan nog geen meter gereden!! Gezien je leeftijd begin je nu aan de middelbare school met al de studie en "verplichtingen" die daarbij horen.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 11:44

ikke schreef:
Tigra_ schreef:
Hier heb je misschien iets is wel wat van Breda af maar dat is maar net waar je in Breda woont en hoe je natuurlijk er naartoe moet. Als je afhankelijk bent van een fiets/scooter zal het denk ik wat te ver zijn.
http://www.bokt.nl/markt/ad/45561/stalling-en-weidegang-zundert

TS is 13, wat denk je dan?

Daarnaast zijn de kosten een ding, maar waar denkt je de tijd vandaan te halen? Wanneer je alles zelf doet, reken dan op minimaal 2 uur werk per dag plus minstens een halve zaterdag. Bij dit alles heb je dan nog geen meter gereden!! Gezien je leeftijd begin je nu aan de middelbare school met al de studie en "verplichtingen" die daarbij horen.

Zover kijk ik niet ik vindt het niet nodig telkens een profiel te checken verder weet je natuurlijk niet of ze alles zelf moet doen of dat de ouders een deel van taak opzich nemen en dus zelf ook gaan of haar wegbrengen.

femmelz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-12 14:50

ik ben 13 ja, maar ik weet waar ik aan begin en wat betreft huiswerk bijv. dat kan ik heel goed regelen (veel op school doen) ik heb dan best veel tijd over om voor mijn paard te zorgen. bijvoorbeeld half uurtje fietsen na school dingen doen (al staat mijn paard alleen maar op de weide) dan rijden en weer terug. bij elkaar denk ik 3 uurtjes. dus dat kan wel!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 17:12

Wat is goedkoop, en wat meot er bij die prijs inzitten? Wil je zelf mesten, voeren, binnen & buiten zetten, helpen met onderhoud etc.?

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 17:27