Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tigra_ schreef:Geen van beide. 1 staan ze teveel binnen in de winter. En stal 2 is de wei veel te klein vindt ik en dus moet je zelf al 2 paarden hebben om je paard niet alleen te hebben(??). Dus nee ik zou mijn paard op geen van beide locaties willen hebben.
ANOUKIEE schreef:Tigra_ schreef:Geen van beide. 1 staan ze teveel binnen in de winter. En stal 2 is de wei veel te klein vindt ik en dus moet je zelf al 2 paarden hebben om je paard niet alleen te hebben(??). Dus nee ik zou mijn paard op geen van beide locaties willen hebben.
Oke, jij vind 3000 m2 te klein voor 2 pony's? Nee hoor dan kun je een weide delen met een ander paard en word ook de prijs gedeeld.
Tigra_ schreef:Geen van beide. 1 staan ze teveel binnen in de winter. En stal 2 is de wei veel te klein vindt ik en dus moet je zelf al 2 paarden hebben om je paard niet alleen te hebben(??). Dus nee ik zou mijn paard op geen van beide locaties willen hebben.
ikke schreef:Tigra_ schreef:Geen van beide. 1 staan ze teveel binnen in de winter. En stal 2 is de wei veel te klein vindt ik en dus moet je zelf al 2 paarden hebben om je paard niet alleen te hebben(??). Dus nee ik zou mijn paard op geen van beide locaties willen hebben.
Ondanks je aanpassing in de tekst; ik zou nog steeds op geen van beide willen staan.
Waar ik nu sta, hebben de paarden gemiddeld 3000m2 voor zichzelf (5ha voor 15 paarden).
Daarnaast wil ik per se dat mijn paarden in een grotere, gemengde groep staan. Paarden hebben uiteindelijk niet genoeg aan een maatje. Ik zie heel duidelijk aan mijn paarden dat ze met verschillende andere paarden in de groep contact hebben en waar hun voorkeuren liggen. Daarbj maakt het voor de merries ook nog eens uit of ze hengstig zijn (meer voorkeur voor de ruinen in de groep).
Debbie00 schreef:Ik vind stal 2 best wel duur. Ik sta voor 135 op een manege met 2 binnenbakken, buitenbak, longeercirkel, paddock,wasplaats. Ze mogen hier in de wei van mei tot oktober/november. Hooi en stro zit bij de prijs in. Ook heb je voor dat prijs een lidmaatschap van de rijvereniging. Je mag dan 1 x in de week de springles en 1 x in de week de dressuurles in.
Alou schreef:Debbie00 schreef:Ik vind stal 2 best wel duur. Ik sta voor 135 op een manege met 2 binnenbakken, buitenbak, longeercirkel, paddock,wasplaats. Ze mogen hier in de wei van mei tot oktober/november. Hooi en stro zit bij de prijs in. Ook heb je voor dat prijs een lidmaatschap van de rijvereniging. Je mag dan 1 x in de week de springles en 1 x in de week de dressuurles in.
Tsja, dat ligd aan waar je woont.. Hier in de buurt betaal je voor iets zoort gelijks als jou al gouw rond de 350 per maand....