Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
catalyst1 schreef:Ik ben op de hoogte dat er een bacterie in hondenpoep zit die bij runderen abortussen kan veroorzaken.
Mijn vraag is dus puur gericht op combinatie paarden/hondenstront.
damian23 schreef:IK heb geen idee of het kwaad kan bij paarden. Ik weet wel dat Veehouders een hekel hebben aan loslopende honden in hun wei. In de hondenpoep zit de neospora-parasiet, die voor abortussen bij koeien kan zorgen.
Yamcha schreef:M3lisss: aaargh......oh ik moet er niet aan denken om hondenpoep van m'n paard te krabben.......
Ik vind het ook gewoon smerig, honden horen niet in weides, niet bij koeien en niet bij paarden.
M3lisss schreef:Dat zal dan gerust nog wel een keer gebeuren als je meerd ere honden in je weide laat poepen.
xxanoukxx1 schreef:Yamcha schreef:M3lisss: aaargh......oh ik moet er niet aan denken om hondenpoep van m'n paard te krabben.......
Ik vind het ook gewoon smerig, honden horen niet in weides, niet bij koeien en niet bij paarden.
Ik vind dit een beetje ovrrdreven een hond is ook gewoon een dier en jij doet nu net of honden een of andere schimmels zijn,,
Volgens mij maakt het niet zoveel uit maar bij ons haal ik het wel gewoon weg als ik het zie
M3lisss schreef:Dat zal dan gerust nog wel een keer gebeuren als je meer:-) dere honden in je weide laat poepen. En dat was overigens ook niet de vraag...
Yamcha schreef:M3lisss: aaargh......oh ik moet er niet aan denken om hondenpoep van m'n paard te krabben.......