Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
friesiszwart schreef:Indien het paard voldoende beweging krijgt en op tijd zijn voer is er niets mis mee, wel jammer dat hij alleen staat. Maar met een flinke stal en paddock denk ik dat hij meer ruimte heeft als menig ander paard in de winterperiode.
brittney98 schreef:friesiszwart schreef:Indien het paard voldoende beweging krijgt en op tijd zijn voer is er niets mis mee, wel jammer dat hij alleen staat. Maar met een flinke stal en paddock denk ik dat hij meer ruimte heeft als menig ander paard in de winterperiode.
Hij krijgt zijn voer niet echt op een bepaalde tijd, en hij komt er sowieso niet dagelijks uit
Esmeralda schreef:misschien zie jij dat allemaal niet,maar gebeurt het wel, neem aan dat je er niet 24/7 op zitten te letten
Heleennn schreef:Mijn vriendin heeft haar pony ook thuis staan, naast de stal is een paddockje van 5m bij 10m als het al niet kleiner is... Ze heeft ook wat zij noemt een piste, ongeveer even groot als de paddock, misschien iets groter. Hier kan je dus echt niet in rijden, ik vraag ma altijd af hoelang het gaat duren voor ze haar pony heeft mank gereden... Maar ja, de pony staat de hele dag buiten, maar ze woont midden in de bebouwde kom, dus echt leuk is het niet voor de pony. Snachts moet ze op stal, maar er ligt amper stalbedekking in, dus ook niet zo fijn voor de pony. Ook eten krijgt ze niet op regelmatige tijdstippen... Dus dit is niet zo ideaal :/ ik ben sowieso geen fan van paarden in de bebouwde kom achter je hut stallen als je amper plaats hebt. Maar op wat voor gebied woont jij?
brittney98 schreef:Heleennn schreef:Mijn vriendin heeft haar pony ook thuis staan, naast de stal is een paddockje van 5m bij 10m als het al niet kleiner is... Ze heeft ook wat zij noemt een piste, ongeveer even groot als de paddock, misschien iets groter. Hier kan je dus echt niet in rijden, ik vraag ma altijd af hoelang het gaat duren voor ze haar pony heeft mank gereden... Maar ja, de pony staat de hele dag buiten, maar ze woont midden in de bebouwde kom, dus echt leuk is het niet voor de pony. Snachts moet ze op stal, maar er ligt amper stalbedekking in, dus ook niet zo fijn voor de pony. Ook eten krijgt ze niet op regelmatige tijdstippen... Dus dit is niet zo ideaal :/ ik ben sowieso geen fan van paarden in de bebouwde kom achter je hut stallen als je amper plaats hebt. Maar op wat voor gebied woont jij?
Ook in de bebouwde kom. Er ligt bij de pony helemaal geen stalbedekking in de stal.
brittney98 schreef:Heleennn schreef:Dat is gewoon zieligdus hij moet gewoon op de beton slapen?
Ja en op mest
Maar mag dit eigenlijk wel van de gemeente?