wat moet ik doen??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

joyca

wat moet ik doen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-12 21:06

afgelopen twee weken is mijn verzorgpaard vlak bij mijn dorp komen te staan omdat de baasjes op vakantie zijn,
dit is heel fijn, en was om te proberen hoe het zou gaan,
want in september gaan de baasjes een hele maand weg,

er is een maar: normaal bij zijn eigen baasjes kan ik komen wanneer ik wil,
maar waar ie staat als de baasjes weg zijn,moet ik alles op afspraak, en kan niet eens iedere dag komen, en alles gebeurt volgens haar ding, (op zich wel logisch is haar terrein) maar voel me er niet helemaal op mijn gemak,
van de andere kant is het wel fijn dat ik niet iedere dag hoef, heb ook een klein kindje,
moet ik toch iets anders zoeken voor de maand september waar ik meer vrijheid heb of zal ik hem er toch weer neerzetten,

Woeps

Re: wat moet ik doen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 21:09

nou ja een maandje kun je toch wel wachten zou ik zeggen. Ik zou overleggen met de eigen baasjes hoe je je voelt maar ik zou zeggen een maandje hou je toch wel vol?

joyca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-12 21:11

ja opzich is het ook niet zo heel erg, maar het is zo'n dubbel gevoel en daarbij kan hij pas terecht als de baasjes al twee weken weg zijn, en weet niet hoe ik hem dan daar ga krijgen

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 21:14

Zijn het kennissen van de eigenaars en hoezo bepalen zij dan alles omtrent het paardje? Het paardje staat daar toch, omdat het dichterbij voor jou is of heb ik je verhaal verkeerd begrepen?

Apochewinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 21:14

Fijn dat je het nu hebt uit kunnen proberen; dan weet je wat je te wachten staat :o
Ik zou met de eigenaar overleggen; wellicht heeft zij (?) hier ook ideëen over. Het is immers ook niet de bedoeling dat er problemen ontstaan in de periode dat zij langer weg zijn.

joyca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-12 21:19

@ its me, die vrouw is een kennis van mij, en ik heb haar gevraagd of het paardje er mocht staan, zij wilt niet dat ik er ben als zij niet thuis is, en als ik er ben en ze krijgen eten doet zij al het eten in de emmers en geeft het hooi, kan niet zelf bepalen of ie meer of minder krijgt, ze zijn dik genoeg, maar na een goede buitenrit mag ie van mij wat meer muslie krijgen dan als ie een dag niks doet, snapje

joyca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-12 21:21

@apochewinta jij woont in de buurt van mijn zus grappig,
de bazin weet waar ik moeite mee heb, en zal het maandag ook kenbaar maken als ze hem weer komen halen, we hebben nog een lange tijd tot september

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 21:28

Ik zou voor de volgende periode een ander plekje voor het paard zoeken. Het is een kennis van jou maar ik heb de indruk dat jij helemaal niets in te brengen hebt... Dat geeft mij een onprettig gevoel eerlijk gezegd...

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 21:31

Zou ook lekker voor de volgende periode een andere plek zoeken. Het is toch erg vervelend als je eerst in september twee weken moet wachten voordat hij daarheen kan en daarnaast dat je altijd afhankelijk bent van die andere persoon.

Waar je verzorgpaardje normaal staat, kan hij daar blijven in september? Anders zou ik hem lekker daar houden :-)

joyca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-12 21:34

dank je wel @ apple en aukelizzy,
ik heb nog wel wat adresjes op het oog,
en idd kan ik me zelf niet zijn,

amenicora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 00:26

Succes iig met vinden van ander
Logeeradres! Klinkt idd niet echt als voor herhaling vatbaar..

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 23:37

Kan het paard niet op de huidige plek blijven staan in september?

joyca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-12 08:26

@xxlmmxx het is voor mij te ver rijden om iedere dag heen te gaan, voor een weekend rij ik wel iedere dag als de baasjes weg zijn maar ze zijn een hele maand weg en misschien nog langer maar ben aan het rond kijken voor een plekje hier in de buurt

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 08:29

Als je het niet prettig vind dan zou ik gaan kijken naar een andere plek voor de vakantie. Vaak word er in de zomermaanden een weiland te huur aangeboden, wellicht kan dit wat voor je zijn.

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 18:58

Ah vandaar. Lastig. Heb je ondertussen al iets gevonden? Dat wordt marktplaats/bokt in de gaten houden en vooral veel rondvragen. Ik hoop dat je snel een fijn plekje vindt.

joyca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 20:26

ja heel misschien heb ik op 5 minuten bij mij vandaan een wei gevonden, moet er nog even op wachten tot de man mij erover terug belt en anders gaan we verder zoeken, en als we echt niks vinden om de dag naar born rijden