Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mrie schreef:Met onredelijke mensen kun je niet redelijk praten. Niet proberen dus. Vertrekken is de enige optie die je hebt.
_babbel_ schreef:heb al meerdere keren gepraat er over , vandeweek nog ,,
ja de rede dat we voor drie zochten is omdat het voor mijn paardje dan makkelijker is mischien om te verhuizen maar inderdaad , ik moet aan me eigen paardje denken ,
_babbel_ schreef:er worden gouden bergen belooft , echt gouden bergen , maar er gebeurt niks
er zouden paddocks komen , zijn er na 4 jaar nog niet
er zou een rijbak komen ,, die is er nu een jaar maar er ligt nog geen goeie bodem in , een grote stuifzandberg ,, veeeeelste zwaar , dus onbruikbaar ,
.. ik heb nu al een week een probleem erbij , ik wil mijn paard snachts binnen ,, er word afgesproken dat mijn paard ook naar binnen mag snachts ,, en niet ineens buiten blijft , er staan 3 paarden binnen en 4 paarden buiten ,, mijn paard wil ik ook binnen , maar dit is een groot drama , elke keer zeggen ze ze gaat naar binnen hoor , maar iedere keer als ik toch even ga kijken savonds staat ze gewoon buiten en kan ik haar zelf binnen gaan zetten , dit is nu elke avond en ik krijg iedere keer weer smoesjes waarom het niet gebeurd ,
ik word er zoooo moe van , ik moet nu gedwongen meerdere keren per dag naar me paard om te kijken of ze haar eten wel krijgt en of ze wel naar binnen gaat ,, dit vraag echt te veel van me , plus dat ik nu bang ben dat als ik haar binnen zet dat hij haar een half uur later gewoon weer naar buiten zet , ik vreet me eigen op van de stess hierom , en veel mensen zeggen ga lekker naar een andere stal , dit is zooo moeilijk hier en op dit momend , mijn paard is heel lastig te verhuizen , wij hebben dit vorig jaar geprobeerd ook om de reden van de rijbak enz enz enz ,, maar mevrouw kreeg koliek en was erg ziek van de stress door het verhuizen met als gevolg na een week weer terug ,,
ik ben zelf al op veel plekken wezen kijken maar t valt allemaal zo tegen ,, ik begin bijna te balen van t fijt dat ik een paard heb ik vind het gewoon zielig voor haar
,, ik slaap slecht ,, als t regend of onweert of koud is lig ik wakker en denk ik zal ik ff gaan kijken of ze wel binnen is , ik haat deze stress ,,
_babbel_ schreef:we hebben vandaag super goed gesprek gehad op stal ,, we hebben besloten allemaal wat water bij de wijn te doen , en gaan vanaf nu opnieuw proberen er wat van te maken ,, bij deze slaapt mijn paardje nu ook buiten maar als ik haar binnen wil ivm het weer kan dit wel![]()
verder over de dingen die gedaan moeten worden hebben we afgesproken dat alles voor de winter ok is , zo niet gaan we echt weg