Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Britt schreef:ruwvoer €40,- per maand? Ik was in de winterperiode ruim €100,- kwijt... Baaltje per dag, €4,- per baal, reken maar uit
Je kan niet elk paard op kuil/voordroog zetten natuurlijk, als je dat wel kan scheelt dat grof geld en dan zou je misschien wel uitkomen met €40,- in de maand idd.
Batlow schreef:Ik vind 110 namelijk veel voor alles zelf doen en 1 buitenbak... Heb keer precies hetzelfde gehad met 2 buitenbakken maar kale huur 80. Dit vond ik een mooie prijs
pearlie schreef:Batlow schreef:Ik vind 110 namelijk veel voor alles zelf doen en 1 buitenbak... Heb keer precies hetzelfde gehad met 2 buitenbakken maar kale huur 80. Dit vond ik een mooie prijs
Voor 80 euro heb je strooisel + ruwvoer per maand (globaal). Waar is de huur zelf dan gebleven? Een eigenaar van de stal heeft ook kosten aan onderhoud etc.... Ik vind 100 wel minimaal hoor.
Britt schreef:ruwvoer €40,- per maand? Ik was in de winterperiode ruim €100,- kwijt... Baaltje per dag, €4,- per baal, reken maar uit
Je kan niet elk paard op kuil/voordroog zetten natuurlijk, als je dat wel kan scheelt dat grof geld en dan zou je misschien wel uitkomen met €40,- in de maand idd.
paardjes123 schreef:Britt schreef:ruwvoer €40,- per maand? Ik was in de winterperiode ruim €100,- kwijt... Baaltje per dag, €4,- per baal, reken maar uit
Ik weet niet waar jij inkoopt, maar jij heb waarschijnlijk hooi. Hier in de buurt kan je voor 40 euro een grote baal van een paar honderd kilo kopen. Super kwaliteit, zit tussen kuil en hooi in.