Sinds twee jaar heb ik een ruintje en eigenlijk na een jaar kwam ik er achter dat het de bedoelling is dat het zaakje van meneer word gecheckt en schoongemaakt, ik was een tikkeltje verrast door dit nieuws maar ben er meteen ingedoken

Heb veel topics op bokt doorgelezen en hier staat veel informatie in maar toch blijft het een tikkeltje onduidelijk, het is natuurlijk een delicate plek en ik wil hem geen pijn doen of onnodig er constant aan zitten.
Door dit alles was ik dus eigenlijk opzoek naar filmpjes en foto`s hiervan, ik had wel wat gevonden op bokt maar de gebruiker bestond niet meer..
Waar ik zoal foto`s/filmpjes van zoek is wanneer is het nu echt vuil, mensen hebben het over bultjes en boontjes maar dat weet ik nog niets. Dus hoe ziet het er nu uit als het nodig is? Er zijn ook verschillende manieren om het schoon te maken, hoe ziet dit eruit en hoe werkt het? Hoe ziet het vuil er nou uit wat er uit komt, of blijft het water gewoon helder enzo?
Mensen kunnen het goed beschrijven maar het lijkt me toch fijn om het een keer te zien. Tot nu toe doe ik het heel voorzichtig aventoe met de slang maar ik zou het toch allemaal iets duidelijker willen hebben.
Dus zijn er mensen die eens willen gaan filmen en fotograferen van hoe alles er uit ziet?