Ik heb een haflinger en een fries. Nu is die fries het probleem niet maar die haflinger...
Ze staan op een afgezet stuk land en natuurlijk is het gras aan de andere kant van het draadje groener
. Zo betrapte ik haar erop dat ze gewoon rustig met haar hals onder het draad door gaat en zo ongeveer een meter achter het draad haar groene grasjes aan het verzamelen is... Dus gelijk gekeken of er stroom op stond en dit was dus niet het geval... Het draad wat er hing was wit lint van ik denk 1cm breed. Dit gelijk vervangen voor wit lint van 5 cm breed. Er vanuit gaande dat ze dat toch wel moet voelen. Alles vastgezet, gecontroleerd op stroom. Nou nog geen 5 min later kijk ik weer en mevrouw staat gewoon weer onder het draad door te eten...
Het lijkt wel of ze door haar dikke bos manen het stroom niet voelt ofzo... Welk stroomdraad gebruiken jullie? Het moet makkelijk opruimbaar zijn aangezien het draad regelmatig wordt verzet.

. Heb een apparaatje dat tot 6000V meet en de laatste meting zie je het lichtje maar heel lichtjes, maar ik weet dat het apparaat goed werkt en de afrastering is ook professioneel gezet.
.
betrap die van mij ook vaak met het hoofd door de draad en ook dat ze een tik van het stroom krijgt. Maar paar minuten daarna hangt ze er weer in. Zo frustrerend..... Terwijl het paard van mijn moeder niet in de buurt van de draad komt.