Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kohtje schreef:Vraagje,wat wil je met die info?
femiaans schreef:kohtje schreef:Vraagje,wat wil je met die info?
De pensionhouder een oor aannaaienZoals ik in het vorige topic al vertelde, leuke klanten om te krijgen, als het niet naar het zin gaat krijg je gelijk een fiscaal onderzoek
( Ben blij dat wij alles wel in orde hebben, ik zou kunnen voorstellen dat ik door de kritiek die ik op de TS heb ook de FOID op de stoep ga krijgen, zal ik maar gelijk het BTWnummer doorgeven ?)
LoveBaileys schreef:Het is een boer...geen enkele 'echte pensionstalhouder' in de omgeving kent hem..enkel de 2 in het dorp..nou so be it, laat mezelf en mn paard niet als grofvuil behandelen, hij banketstaaf maar een eind weg.
Zou ik toch ook daarop kunnen doen? Ik heb meer paardencontacten dan hij ooit zal krijgen, niemand die dan daar eventueel een stal meer zou huren hoor...wie het balletje kaatst...
je hoeft zeker niet met mijn verhaal mee eens te zijn, dit is mijn verhaal en mijn ervaring en als het je niet zint, lees je niet verder en reageer je niet meer, het topic is voor tips bedoelt, vraag niet om jou persoonlijke mening. Daar kan ik niets mee, toch?!
LoveBaileys schreef:Zou ik toch ook daarop kunnen doen? Ik heb meer paardencontacten dan hij ooit zal krijgen, niemand die dan daar eventueel een stal meer zou huren hoor...wie het balletje kaatst...
Tigra_ schreef:LoveBaileys schreef:Het is een boer...geen enkele 'echte pensionstalhouder' in de omgeving kent hem..enkel de 2 in het dorp..nou so be it, laat mezelf en mn paard niet als grofvuil behandelen, hij banketstaaf maar een eind weg.
Zou ik toch ook daarop kunnen doen? Ik heb meer paardencontacten dan hij ooit zal krijgen, niemand die dan daar eventueel een stal meer zou huren hoor...wie het balletje kaatst...
je hoeft zeker niet met mijn verhaal mee eens te zijn, dit is mijn verhaal en mijn ervaring en als het je niet zint, lees je niet verder en reageer je niet meer, het topic is voor tips bedoelt, vraag niet om jou persoonlijke mening. Daar kan ik niets mee, toch?!
Hohoho eens even dat je pissig bent op hem hoef je niet vervelend te reageren op mij ik zeg wat mijn mening is en dat is me goed recht je hoeft je niet zo af te reageren op andere omdat die wellicht meer objectief bekijken dan jij dat doet.
Skygirl schreef:LoveBaileys schreef:Dan zullen ze, net als de rest na een paar maanden weer pleite zijn
Jij bent ook nog steeds niet pleite en hij verdient ook geld als mensen blijven komen en gaan.
En er staan toch nog andere paarden? anders was je paard in eerste instantie helemaal niet kreupel geraakt.