Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ympi schreef:Dat gebeurt bij ons zelfs niet hoor! Paarden voeren om 6 is paarden voeren om 6. Zelfs op oudejaarsavond komen we af van familiefeest rond 20 om te voeren, rijden daarna wel weer terug en om 24 komen we weer naar huis om ze in't oog te houden met vuurwerk. Als zus op jumping is, wordt dat zo ingepland dat de anderen op tijd en stond hun eten hebben, dus dan moet ik vaak inspringen of blijft mama thuis. Veel te veel schrik voor kolieke (laatste jaren nogal wat miserie gehad en gezien op een ander...).
Voor alle duidelijkheid, ik wil hier niet met de pluimen gaan lopen, die gaan uit vooral naar ons mama voor het voeren, hooi sorteren, hooi wegen en klaar zetten, wortelen sorteren, drinken geven en ons papa voor het onderhoud van piste en weide. Stallen doen ik en mijn zus en het rijden natuurlijk ook. Paarden houden aan huis is veel opgeven!
Citaat:Kwam al tijden niet meer aan rijden of wat anders leuks met de paarden toe, want was alleen maar aan het werk in de stallen en in de wei.
mirmar schreef:Denk dat het ook nog wel scheelt of alleen jij of ook je partner het leuk vindt.
pmarena schreef:Enzovoorts enzovoorts, het is allemaal een kwestie van hoe je het precies regelt allemaal, in principe zou je het zo kunnen regelen dat je in het weekend het meeste werk doet waardoor je doordeweeks met een half uurtje per dag klaar bent
GamblersCup schreef:pmarena schreef:Enzovoorts enzovoorts, het is allemaal een kwestie van hoe je het precies regelt allemaal, in principe zou je het zo kunnen regelen dat je in het weekend het meeste werk doet waardoor je doordeweeks met een half uurtje per dag klaar bent
Helaas, in de praktijk is dit vaak niet haalbaar. Een half uurtje werk per dag... ha ha ha ha!!! Nee hoor, nog niet eens als je maar 1 shet hebt staan en je wilt het goed doen