Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ojajoh schreef:ja lastig probleempje altijd,
mijn ex-paardje (die je wel kenthad een favoriet plekje bij zijn buik en kont wat hij lekker vond en hem dan goed liet hangen
dan vast pakken en snel te werk gaan....
bij hem kon ik in de koker gewoon peuteren met mijn vingers dat vond hij niet zo erg ....
hoe vind maxx dat?
p.s. dat klei is gewoon talg.vet en vuil.....water lukt niet omdat talg en vet niet mengt met water
ReneeMonty schreef:Dat spul heet smegma en ik gebruik een washandje en zeepvrije zeep, haal die zeep bij de kruidvat. Het moet speciaal zeepvrij zijn omdat je anders de bacterie huishouding verstoord. Maak het bijna nooit schoon want dat is niet gezond. Het is een vies klusje maar wel erg belangrijk voor de gezondheid, je kunt trouwens ongeveer je hele onderarm erin stoppen want achterin is het ook erg vies. Mijn ruin heeft een keer gehad dat hij moeite had met plassen omdat er bij de penis zelf smegma op was gaan hopen sindsdien let ik er goed op. Goed je nagels kort knippen en je handen wassen dan washand + beetje zeep en het komt helemaal goed. Goed naspoelen en je kunt ook gerust die stukjes eraf krabben zolang je het rustig doet gaat de huid niet stuk is bij mij nog nooit gebeurd. Als je paard het niet zo prettig vind gewoon een klein stukje doen en belonen als hij braaf is en dan ophouden en de volgende dag verdergaan. De mijne vond het eerst ook niks maar is nu erg braaf, heb er een beetje tijd ingestoken omdat het gewoon moet om hem gezond te houden. Vooral nadat hij 1 keer dat plasprobleem had en ik dat opgelost heb heeft hij de klik dat ik hem gewoon wil helpen.
Essie73 schreef:Wist dat eerst ook niet hoor heb het op internet opgezocht toen ik er probeerde achter te komen hoe ik die troep schoon moest maken.ReneeMonty schreef:Dat spul heet smegma en ik gebruik een washandje en zeepvrije zeep, haal die zeep bij de kruidvat. Het moet speciaal zeepvrij zijn omdat je anders de bacterie huishouding verstoord. Maak het bijna nooit schoon want dat is niet gezond. Het is een vies klusje maar wel erg belangrijk voor de gezondheid, je kunt trouwens ongeveer je hele onderarm erin stoppen want achterin is het ook erg vies. Mijn ruin heeft een keer gehad dat hij moeite had met plassen omdat er bij de penis zelf smegma op was gaan hopen sindsdien let ik er goed op. Goed je nagels kort knippen en je handen wassen dan washand + beetje zeep en het komt helemaal goed. Goed naspoelen en je kunt ook gerust die stukjes eraf krabben zolang je het rustig doet gaat de huid niet stuk is bij mij nog nooit gebeurd. Als je paard het niet zo prettig vind gewoon een klein stukje doen en belonen als hij braaf is en dan ophouden en de volgende dag verdergaan. De mijne vond het eerst ook niks maar is nu erg braaf, heb er een beetje tijd ingestoken omdat het gewoon moet om hem gezond te houden. Vooral nadat hij 1 keer dat plasprobleem had en ik dat opgelost heb heeft hij de klik dat ik hem gewoon wil helpen.
Tjonge jonge, zit ik hier als verpleegkundige, en het is niet eens bij me opgekomen dat de klei, smegma is whahaha (schaam, schaam)
Uhhh je halve arm erin? Vindt het al stoer dat ik er met mijn vingers in durf (en mag)
Zal morgen meteen zeepvrije zeep halen. Washandje heb ik nog wel
veersche schreef:Batlow schreef:Hij is inmiddels 21, en het is nooit gedaan. Nou, wat een problemen
Hahahahaha!!!!!!!!!!!!! Hier ook nog nooit gedaan en nog nooit problemen gehad.
Vee-arts raad het zelfs ten strengste af. Die van mij is geen dekhengst dus voor een eventuele dekking van een merrie hoeft het ook niet.
Dyonne schreef:Hier zijn veel topics over:
[VSW] Beetje raar ...
[VSW] Wie o wie heeft gouden tip voor t schoonmaken van de koker?
[MD] Koker schoonmaken
[VSW] Maak jij de koker en penis van je hengst/ruin schoon?
[VSW] Schoonmaken Koker/Penis van je paard.
[VSW] Koker schoonmaken
[VSW] Vieze plasser
Ik denk dat daarmee je vraag beantwoord wordt, daarom hier een slotje.