Die van de rijvereniging is hier zo'n 8/9 km vandaan en je moet dwars door het dorp.
je zit dus toch aan een trailer vast.
Voor mij geen probleem want ik kan thuis binnerijden maar nu krijg ik uit de buurt steeds meer vraag of ze niet bij ons binnen kunnen rijden.
De overbuurvrouw mag hier komen rijden geen probleem Van haar man hebben we een alarmsysteem gekregen die hij nog over had en voortwathoortwat he.
Maar nu heeft zijn een nichtje bij haar thuis staan met haar pony en de mensen met paarden van 2 straten verder op etcetc.
Ik heb er eigenlijk geen zin in om die zomaar te laten rijden. immers hoemeer er ind e bak rijden hoe vaker ik 'm moet slepen.
daarnaast is het geen officiele maat (18 x 35) laatst reden we er met z'n 3-en en dan moet je echt wel goed opletten.
Als ik op Orbaldo zit moet ik ook nog weer extra opletten.
Ik zelf zie vooral nadelen
volgens mijn vader kun je echter de nadelen omzetten in voordelen met goede afspraken bv niet op zondag niet voor 10 uur 's morgens en niet na 22.00 ofiets en dat als ik aan het rijden ben ze er niet bij in mogen?Maar wat voor'n afspraken zijn redelijk en wat is een normaal bedrag wat je er voor kunt vragen?
wat betalen jullie?
Ik betaalde bij de rijvereniging waar ik geen les had een vast bedrag per jaar en dan kon ik er behalve met de verenigingslessen 24/7 in rijden
door anderen.