Hoe zoeken naar een geschikte locatie regio Arnhem/Nijmegen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nadina

Hoe zoeken naar een geschikte locatie regio Arnhem/Nijmegen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-12 12:16

Ik weet niet of het goed staat hier maar oke... Ik heb mijn eigen bedrijfje Equivalente uitgebreid met equicoaching. Nu ben ik op zoek naar een geschikte locatie om dit uit te kunnen voeren. Het lukt tot nu toe niet om iets te vinden. Ik zou graag tips krijgen hoe iets te vinden. Wat ik zoek: een binnen of buitenbak die ik 1 of 2 dagdelen kan huren waar de paarden ook los mogen. Of een plek met stalling en weidegang en bak waar ik mijn paarden kan stallen en volledig mijn gang kan gaan. Of twee of meer paarden/ponys die ik twee dagdelen (om te beginnen) kan leasen waarbij ik gebruik mag maken van de accomodatie. En dat in de regio arnhem/nijmegen zonder failliet te gaan ;-) Wie heeft de gouden tips? Groetjes Marijke

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 13:32

Hoi,

Zou je het bij een rijvereniging kunnen vragen? Bij onze vereniging(willaerruiters, Scherpenzeel) is van de winter ook een keer de bak overdag verhuurd geweest aan iemand die iets zoiets als jij deed. Overdag zijn er bij ons weinig leden die gebruik maken van de bak (is echt alleen accommodatie,staan geen paarden op onze vereniging) en het kost volgens mij de wereld niet om die een dagdeel te huren.
Of misschien eens een ritje door de omgeving doen en kijken dat je een bak tegenkomt die je wat lijkt en bij dat adres een briefje door de deur doen .

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 13:38

Heb je in de plaats Ommeren al geïnformeerd of is dat te ver

nadina

Re: Hoe zoeken naar een geschikte locatie regio Arnhem/Nijmegen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 07:37

Bedankt voor de tips :-) wat is er in Ommeren? Dat is bij Tiel toch? Dat is wel een eindje weg, maar niet ondenkbaar.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 10:15

Als je een paar centen te makken hebt, zoiets: http://link.marktplaats.nl/553277849 ?
Object staat ook te koop bij Drieklomp makelaars. Die geeft een vraagprijs van 89.000 euri's k.k.

ilsevg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 10:32

mogelijk dat ik je iets kan bieden. Ik heb mijn paarden aan huis. Ik heb een 20 x 40 buitenbak met een goede bodem en verlichting. Eigen paarden meenemen is mogelijk maar evt kun je ook paarden van mij huren. Ik zit in Kootwijkerbroek, ik weet niet of dat nog binnen je zoek-regio valt?

mocht je interesse hebben dan stuur je me maar een pb'tje

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 21:25

Dat ziet er leuk uit Ikke! Ik ga je pben Ilsevg, bedankt voor je aanbod