Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xgoldengirlx schreef:...dan word het paard ingenomen en verkocht zodat ze toch nog de kosten die het paard heeft gehad terug kunnen krijgen door hem te verkopen... (hier is een rechtszaak om geweest geloof ik) ik vind het een goede oplossing.. als je als eigenaar echt om je paard geeft zou je ook wel de stalling gaan betalen
Horsesfriend schreef:xgoldengirlx schreef:...dan word het paard ingenomen en verkocht zodat ze toch nog de kosten die het paard heeft gehad terug kunnen krijgen door hem te verkopen... (hier is een rechtszaak om geweest geloof ik) ik vind het een goede oplossing.. als je als eigenaar echt om je paard geeft zou je ook wel de stalling gaan betalen
Zit je op vakantie in het buitenland, oeps, vergeten te betalen, paard verkocht....
en als je nou een wedstrijd paard heb, ik kan het me niet voorstellen, je verkoopt zomaar iemands paard, daarmee maak je gewoon iemand kapot mee, z'n lievenling verkopen...
Horsesfriend schreef:Wiz schreef:...Echter vraag ik mij wel af of het wel mag gezien de brandveiligheidsvoorschriften.
Ik dus ook
just_kiki schreef:ik vind het niet kunnen,
stel je voor mijn paard heeft een slot op de deur, er breekt brand uit en ik ben de enige aanwezige... ja wat dan? kan je de rest redden maar je eigen paard niet.
Ik vind het gevaarlijk